Flag DK

B2B-KUNDE (FIRMA/ERHVERV)

SÅDAN BESTILLER OG BETALER DU HOS OS

CVR-DKSkat.dk

Er du en B2B-Kunde og har du en momsregistreret virksomhed med et gyldigt CVR-/SE-/EU-momsnummer, kan du med fordel købe uden tysk moms hos os!

Er din virksomhed godkendt med et gyldigt CVR-/SE-/EU-momsnummer hos Skat, kan varerne faktureres uden tysk moms til din virksomhed.

Forudsætning for køb uden moms hos os er, at din virksomhed har et gyldigt CVR-/SE-/EU-momsnummer ifølge Skat i Danmark.
Betaling af dine varer skal også ske fra din virksomhed til os, dvs. at du IKKE kan købe kontant hos os, når det er momsfrit.

Sammen med din faktura modtager du en “Gelangensbestätigung / Modtagelsesbekræftelse” hvorpå du skal bekræfte overfor de tyske skatte myndigheder at du har importeret varerne til Danmark. Den skal udfyldes med den dato hvor du modtog varen samt din underskrift og dit navn i blokbogstaver.
Modtager vi ikke denne retur senest 7 dage efter at du har modtaget dine varer, opkræves du både den tyske og danske moms og bliver registreret hos Skat i Danmark.

1.    Vælg de varer og antal du ønsker at bestille.

2.    “Tilføj til kurv”.

3.    Når du er færdig med din bestilling, klik foroven til højre på “Indkøbskurven”.

4.    I “Bestillingsoversigten” ser du hvad du har bestilt.
Du har altid mulighed for at ændre eller tilføje varer imens du shopper, varerne i indkøbskurven ændres ikke, med mindre du selv tilføjer eller sletter dem.

5.    Afhentning af dine varer som B2B-Kunde (firma/erhverv).
Alle vores varer er ab lager Flensborg/Tyskland og hvis du ikke selv kender en fragtmand/transportør eller selv afhenter dine varer, er du meget velkommen til at forespørge hos os mht. hjælp til transport/fragt ab vores lager i Flensborg/Tyskland.
Når du er en B2B-Kunde, må vi også gerne arrangere transport/fragten for dig.

6.    Klik herefter igen foroven til højre på “Indkøbskurven”.

7.    Klik herefter på “Gå til bestilling”.

8.    Indtast dit privatnavn, firmanavn, CVR-/SE-/EU-momsnr., adresse, telefonnr., email adresse mv..

9.    “Vælg din afhentningsmetode”.
I rullemenuen “Vælg afhentningsmetode” klikker du på hvordan eller med hvem dine varer afhentes på vores lager i Flensborg/Tyskland. Hvis du har valgt selvafhentning eller egen fragtmand, skriver du i feltet nedenunder hvornår du henter dine varer eller hvilken fragtmand/transportør der afhenter og med angivelse hvornår dine varer afhentes på vores lager i Flensborg/Tyskland.

10.    “Vælg betalingsmetoden”.
Varerne frigives når vi har modtaget din indbetaling. Du modtager en bekræftelse både på din email og din mobil, at vi har modtaget din betaling og har du valgt en fragtmand/transportør, får denne også besked om din indbetaling og at dine varer kan afhentes på vores lager i Flensborg/Tyskland.

11.    Afslut ved at klikke på “Afgiv ordren”.
Du modtager en faktura samt en “Gelangensbestätigung / Modtagelsesbekræftelse” på de varer du har købt hos os på din email snarest efter afgivelsen af ordren.
Du SKAL udfylde og underskrive modtagelsesbekræftelsen når du har modtaget varerne og maile os den retur. Du skal bruge fakturanummeret til både din indbetaling og til din fragtmand/transportør, da vi styrer alt via dit fakturanummer.

Indtaster du dit gyldige CVR-/SE-/EU momsnr. forkert, kan vi ikke oprette ordren.

Indtaster du din emailadresse forkert, modtager du ingen ordrebekræftelse ej hellere en faktura.

Hvis du har brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os via telefon eller email.

Telefon: +45 3698 7222
Email: info@absolut-traepiller.dk

TELEFONTID: Mandag – Fredag kl. 10.00 – 12.00 og 14.00 – 16.30